• Manage large number of outbound calls in a timely and efficient manner.
  • Follow communication scripts when handling different customer concerns.
  • Obtain client information by making telephone calls, interviewing clients and verifying information.
  • Determine eligibility by comparing client information to requirements.
  • Maintain and improve quality results by adhering to standards and guidelines.
  • Keep record of all conversations in the call center database in a comprehensible way.
  • Meet personal/ team qualitative and quantitative targets.
  • Females are encouraged to apply.
  • Females will be given free pick and drop facility.
  • Freshers and Students are encouraged to apply.If you are looking for a kick start career for you that will pay you well monetarily and with skills.

مخصوص کام

  • Appointment Setting
  • Inbound Sales
  • Outbound Sales
  • Lead Generation

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
تجربہ:
غیر تجربہ کار - ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۰, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۰۹, ۲۰۱۸

1AZ0 Marketing Pvt Ltd

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - کراچی

1AZ0 Marketing (Pvt)Ltd. We provide a complete suite of contact center solutions that are designed to support and complement your overall customer service strategy. We place a great deal of importance in the ‘human element’ of our contact center services and for this we have stringent hiring practices in place. This translates into hiring the right people for the right inbound/outbound campaigns.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!