• Manage and respond to client queries and inform customers on issue resolution.
  • Inform senior analysts on escalations and engage appropriate personnel to determine and arrive at resolutions.
  • Engage in special projects to better service and product quality and enhance client satisfaction.
  • Define and evaluate requirements of end users to develop technical solutions.
  • Communicate with senior management periodically on client implementation status updates.
  • Inform issue status to client base and manage their expectations.
  • Update client regularly on current issues for procuring additional information.
  • Coordinate with other departments to resolve client issues.
  • Develop product working knowledge.
  • Responsible for establishing successful relationships with internal departments.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۹, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۸, ۲۰۱۹

360souq.com

خدمات · 1-10 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Client Relation Executive

Professional Employers (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

PR / Communication Executive

Eminent Holdings, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Public Relation Officer

AffinityVibez Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relation Officer

Callify SMC Pvt.Ltd, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!