Responsibilities

  • Develop digital and print educational material (e.g. videos and manuals)
  • Organize classroom-style seminars about Services and sales techniques
  • Conduct role-playing activities to develop interpersonal skills (e.g. negotiation, teamwork and conflict management)
  • Identify individual and team skills gaps
  • Schedule regular training sessions (e.g. monthly or weekly)
  • Ensure new hires take on basic sales training courses, including communication skills
  • Liaise with managers and encourage on-the-job coaching (e.g. how to handle difficult client cases)
  • Assess the impact of each educational course on staff performance and client satisfaction·         Maintain updated records of training curricula and material

Requirements

  • Work experience of 2 years as a Customer Service Trainer/Corporate Trainer or similar role
  • Experience in sales or customer service positions is a plus
  • Excellent communication and presentation skills
  • BS degree in Education, Mass Communication or relevant field
  • Additional certification in training and BPO training is a plus

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۴, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
جون ۲۳, ۲۰۲۰

IGET Solutions Pvt Ltd

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Digital Marketing / Amazon Trainer

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!