1.     Position details

Position title: Receptionist/Front Desk Officer

Position summary: The incumbent will be responsible for front desk secretarial and administrative duties. Secretarial duties shall involve coordinating internal and external meetings, and administrative duties shall involve managing calls, filing and scanning documents, managing stationary, attendance & leave records, travel arrangements etc.

Employment Category

þ Full time       

Age Group:

28 - 35 years

Gender:

Female      

2.     Experience skills (necessary to perform the job completely)

Education

·    Bachelor’s degree in business administration or management, from an established local university.

Experience

·       3 - 5 years of formal experience.

·       Experience in a professional working environment will be an added advantage.

Technical Skills

·    Fluency in spoken English, with intermediate English writing skills. 

·    Proficiency in Microsoft office tools (outlook, power point, word and excel).

·    Proven ability to manage telephone calls, couriered mail, emails, and faxes.

·  Proven rapport building ability with external and internal stakeholders (particularly over the phone).

·    Strong multitasking and organizational skills.

Behavioral Skills

·    Strong interpersonal skills.

·    Strong work ethic, and conscientious approach.

3.     Major role responsibilities

·       Managing the reception area - clients, vendors, and other external stakeholders.

·       Receiving and managing calls, couriers, emails and faxes.

·       Managing internal conference room bookings, and coordinating external client meetings (meeting locations, timings, travel arrangements etc.).

·       Scanning and filing documents, and managing organizational stationery.

4.     Location

·       Karachi - DHA, Phase 8.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
28 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Business administration, management etc.
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۵, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۴, ۲۰۱۷

AASA Consulting

مشیران · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Front Desk Officer / Receptionist

BlueEX, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Front Desk Officer / Receptionist

Sanabel Ventures, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist /Front Desk Officer

Sanabel Ventures, لاہور, پاکستان
مارچ ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Front Desk Officer

Namal Education Foundation, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!