respond to incoming calls from the customers to provide them details, answer queations and inquiries, reslove problems, provide information and handle complaints regarding the products or services.

CSR will also be responsible for making outbound calls on the different campaigns verifying their details or making routine follow-ups calls. 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
I.I Chundrigar Road, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۳, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۲, ۲۰۲۱

Adamjee Life Assurance

انشورنس / تکافل · 11-50 ملازمین - کراچی

To create a superior Global Insurance company as the single largest player in the market through innovation in products, pricing, packaging and distribution, thereby revolutionizing the industry.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Manager / Supervisor

Binary Nest Solutions, کراچی, پاکستان
مارچ ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

PrimeTime Call Center, لاہور, پاکستان
مارچ ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Diginex, لاہور, پاکستان
مارچ ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Orient Biz Tech, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!