• Serves customers by providing service information and resolving service problems.
  • Attracts potential customers by answering service questions and suggesting information about other services.
  • Maintains customer registration by updating information.
  • Resolves service problems by clarifying the customer’s complaint, determining the cause of the problem, selecting and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.
  • Needs to follow-ups on the daily basis

Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۰۱, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۳۱, ۲۰۲۱

A&H Recruitment Agency

· 1-10 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Executive

Techvantage Innovations, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

EFU Life Assurance Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!