• He/She has the responsibility to supervise, plan and mange functions concerned to call center environment and review the operations of the agents as well.
  • He/She has to responsibility to work as an information source to answer operator questions, assigning tasks, following up and giving instructions as needed.
  • It will be also needed to perform the basic duties such as preparing and directing schedules, monitoring attendance of operators, scheduling breaks and shifts as necessary.
  • Handling outbound activities from external customers.
  • Handling incoming requests from external customers by e-mail or Fax and management their inquiries or requests.
  • Providing information on complaints regarding specific services.
  • Selling products and placing customer orders in the computer system.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Sales & Operations
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
22 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۱, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۳, ۲۰۲۱

Aims Technologies

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - فیصل آباد

Aims Technologies is the largest B2B third party BPO service provider in Pakistan operating since December 2009. A supportive environment where employee growth is encouraged. In return we expect hardworking individuals with a strong desire for success. We are looking for innovative people who are excited and ready to explore the world of out bound call centre.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Team Lead - Call Care Center

Trans World Associates (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Bi Communications, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!