• Screening phone calls and dealing with enquiries where appropriate
  • Making appointments and planning their manager’s diary
  • Organising and attending meetings; sometimes taking minutes and ensuring Chairman is well-prepared for meetings and all the relevent IT equipment are properly working for meeting
  • Replying to emails, faxes and post
  • Booking travel arrangements and accommodation when necessary
  • Assisting with projects their manager might be working on by researching or writing reports
  • Organising and maintaining office systems
  • Standing in for their manager in their absence.
  • Making Schedules for chairman
  • keeping documented record of everything

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۲, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۲, ۲۰۱۹

Al-Bari Group Of Companies

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!