Job Responsibilities

Ø  Assist the Managing Director in all aspects of office procedure and general requirements.

Ø  Records and / or transcribes minutes of meeting, dictation, dialogue, etc. and produces document in draft or final format.

Ø  Set up, maintains office files, and records, keep correspondence, and reports available for reference and efficient operation of the office.

Ø  Greet visitors and schedule appointments with Managing director.

Ø  Perform other duties as assigned.

Ø  Answering, screening and directing incoming calls, visitors, correspondence and managing busy call back list.

Ø  Managing and organizing meetings and appointments, often controlling access to the manager/executive.

Ø  Receive and distribute incoming mail.

Ø  Prepare daily activity report for Managing director.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Model Town, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
25 - 45 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۹, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۸, ۲۰۱۹

Al Jalil Garden

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 1-10 ملازمین - لاہور

Builders

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!