• Prompt chat and email response to customers
  • Document each customer’s question or problem as well as the resulting answer or solution
  • Develop customer service solutions
  • Maintain service level

Job Specification:

  • Intermediate or above
  • Excellent communication (verbal & written)
  • Proficiency with MS Office particularly MS Excel
  • Flexibility
  • Customer-centric attitude
  • Problem-solving
  • Adaptability

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
ایک سال سے کم - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۲, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۱, ۲۰۲۲

Alfa Mohuha

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - لاہور

Alfa Mohuha offers a range of eCommerce and back-office software solutions and services, through cutting-edge technologies for web, desktop and mobile environments. We have a proven track record in search engine optimization, pay-per-click, social media optimization, and online marketing. Our expertise in sensors, electronics and 3D printing has allowed us to automate games and household hardware. We are a pioneering, creative and client-friendly IT services provider, that provides cost-effective and value-added services for innovative businesses.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Specialist

SHJ International, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Specialist

Resource Linked, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

Quickence Int, لاہور, پاکستان
اپریل ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!