Urgent required

Candidate must have following skills:

 

  • Must have full command on MS Excel, word & power point
  • General Secretarial duties, which includes assisting in the day to day schedule of GM/OM
  • Responsible for payments for essential services, Internet Electricity, newspapers, snacks and another office related payments
  • Working with Office Manager on HR and admin related issues.
  • I.T functions of overall office
  • Hotel bookings and travel arrangements
  • Tracking priorities and follow ups actions.

 

  • Stock check for the below mentioned materials

 

    1. Stationery items (A 4 sheets, Envelops, Registers, Files etc)

    2. Cartridges for Printer

    3. Housekeeping items

  • Maintenance of register for all the contract workers for the total number of hour’s worked
  • Front office managements/ answering phone calls.
  • Maintaining inward and outward Courier records.
  • Printing (visiting cards, letter heads etc.,)
  • Ensuring proper working of office equipments/phone system by arranging for necessary consumables and timely servicing.
  • Working with Office Manager on mail outs and marketing material.

مہارتیں

MS Excel, MS Word, MS Powerpoint

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
عمر:
22 - 28 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۱۱, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۱۰, ۲۰۱۷

Alltech Pakistan Pvt. Ltd.

درآمد کنندہ / تقسیم کنندہ / برآمد کنندہ · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!