• Develop detailed work plans, schedules, project estimates, resource plans and monthly status reports

  • Develop a project plan that directs the work of the team over the length of the project

  • Produce deliverables to agreed quality standards, schedules and budgets

  • Confers with project personnel to provide assistance and resolve problems

  • Direct and coordinate activities of project personnel to ensure project progresses on schedule and within prescribed budget.

  • To carry out other duties and responsibilities as assigned from time to time

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۱۱, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۱۰, ۲۰۱۸

Alpha Insurance Private ltd

انشورنس / تکافل · 101-200 ملازمین - پشاور, سوات

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Team Leader - Project Finance & Infra Advisory

The Bank of Punjab (BOP), کراچی, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!