• The successful candidates will work along-side our existing Customer and Technical support team who are responsible for assisting the customers worldwide over the phone.
  • Our Customer Support Center operates 24x7 and the selected candidate will be required to work in the evening/night shifts.
  • The agent will be mainly responsible for taking incoming calls and responding to customer emails.
  • He will have to handle customer queries about our product and also solve problems that the customers are facing.
  • The agent should have good internet searching skills in order to find information like timezones, weather, population, addresses etc which will be required while dealing with the customers.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
6 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Customer Support
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم (Technical Support / Call center experience is must)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۱۵, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۱۴, ۲۰۱۹

Altair Technologies / Inforient

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

Altair Technologies is a technology development company with offices in California and Pakistan. Our mission is to partner with US companies in software and hardware development projects in order to enhance their competitiveness with Offshore Technology Development services. Leveraging our global resources and facilities, we help manage the business-critical operations.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!