This is a call center agent position for IT and Telecom industry. The candidates responsibilities include cold calling,  selling products and services to existing and new customer.

Timings:5 PM to 2 AM

Job Location:Karachi, Pakistan

Language Skills: Speak/Read/Write English fluently.

Skills Required: Required Skills Having IT knowledge is an asset. Previous telemarketing and/or sales experience is required.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Human Resource
نوکری کا مقام:
Gulshan-e-Iqbal, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
25 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
کم از کم تجربہ:
2 سال ((call center experience))
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲٦, ۲۰۱۷
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۵, ۲۰۱۷

AMCO International

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - کراچی

AMCO International was established in 1999. We provide end to end technical support to businesses in North America. -Avaya Cisco Nortel Phone Systems -Hosted Phone Systems -Microsoft Server 2008, 2012 and Exchange -SIP Lines - Logo and web design service -Maintenance and Technical Support -Contracted Maintenance -Network Assessment -Project Management

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Stallion IT Solution & Marketing, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!