We are Hiring for final expense and medicare campaign:

Receiving and placing customer service telephone calls. Maintaining solid customer relationships by handling questions and concerns with speed and professionalism. Resolving customer complaints, managing database records, drafting status reports on customer service issues.

1. Problem-solving skills. Customers do not always self-diagnose their issues correctly.

2. Patience. Patience is crucial for customer service professionals.

3. Attentiveness.

4. Emotional intelligence.

5. Clear communication skills.

6. Writing skills.

7. Creativity and resourcefulness.

8. Persuasion skills.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۲۱, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۲۰, ۲۰۲۱

Satellite BPO

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

pCall Center carries out sales and marketing activities which are mainly done through cold calling, we have been providing sufficient valuable information about company / product to people and convert them as a potential leads that turns into sales to its clients. Outbound calls are made by telemarketing agents to the customers where we typically use a predictive dialer so that a large number of calls can be made per hour./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Representative

Prime Line Tech, اسلام آباد, پاکستان
مارچ ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Adamjee Insurance Company Limited, لاہور, پاکستان
مارچ ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Elite Envoys Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Consultant (L1)

Contour Software, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۲, ۲۰۲۳ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!