1. Maintaining a positive,empathetic, and professional attitude toward customer at all time.


2.Communicating and coordinating with colleagues as necessary.


3.Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.


4.Providing introductory information to new customer. 


5.Working with a team of CSRs and others departments to find appropriate solutions.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲۷, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۷, ۲۰۲۱

Satellite BPO

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, واہ کینٹ, راولپنڈی, ایبٹ آباد, ہری پور

pCall Center carries out sales and marketing activities which are mainly done through cold calling, we have been providing sufficient valuable information about company / product to people and convert them as a potential leads that turns into sales to its clients. Outbound calls are made by telemarketing agents to the customers where we typically use a predictive dialer so that a large number of calls can be made per hour./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Ascent Communique, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!