Requirements:

  • Minimum 2 years previous experience working as an office manager
  • Proficient in English language (written and oral)
  • Honest and hard working
  • Basic know-how of IT equipment and networking
  • People skills with previous experience of supporting a team of individuals
  • Strong organisation and time management skills
  • Comfortable with MS word, excel and emails
  • Problem solving attitude with an eye for detail

General Duties to include but not limited to:

  • Liaison between staff and management and ensuring all office policies in place are adhered to.
  • General office management such as ordering stationary, grocery etc in a timely manner.
  • Managing the janitorial staff and utilising their time in an efficient way.
  • Organising/managing the office premises.
  • Maintaining employee records in line with company policies and legal requirements.
  • This will include preparing contracts and other letters as required.
  • Maintaining both EOBI and provident fund compliance alongside the administration of all other employee benefit schemes.
  • Introduction and upkeep of record storage systems to aid with all sides of management.
  • Other office duties as required (filing, typing, copying etc).
  • Any other ad-hoc tasks assigned by the management.

Other:

  • Full-time contract
  • One of the top 100 UK Accountancy Firms
  • UK/Pakistan hybrid hours for better work/life balance (11 am – 7 pm PAK time).
  • Competitive salary – negotiable depending on skills and experience.
  • Employee friendly respectful environment with low staff turnover.
  • Regular bonuses for progression and meeting targets set.
  • Provident fund inclusion.
  • Private health cover.
  • Monthly team social activities and meals.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۱۹, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۱۰, ۲۰۲۲

AMS Central Services

فَنِ حِساب داری / ٹیکسیشن · 11-50 ملازمین - لاہور

AMS Central Services (SMC-PVT) Ltd

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Office Administrator

Invision Media, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Assistant / Administrator

QuiQia, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Boy

Aatir Associates, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Office Coordinator

FF STEEL, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!