JOB RESPONSIBILTIES

  • Managing inbound calls and forward them to respective department
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Keep records of all conversations in our center database in a comprehensible way
  • Follow communication procedures, guidelines and policies

REQUIREMENTS

  • Proven customer support experience or experience as a client service representative for at least a year
  • Flexible to work on night shift
  • Excellent communication skills 
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
  • Perks: Market competitive salary, EOBI, Provident Fund, Health Insurance (self), and complimentary Transport service
  • Timing :  9pm-6am (Night Shift)  Monday - Friday

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۸, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۸, ۲۰۲۲

AppedologyPK Recruitment

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 51-100 ملازمین - کراچی

We offer winning partnerships for mutual growth and maximized return on investment by leveraging elements of skilled employees, innovative ideas and advanced technology. The company tactfully serves an extensive portfolio of solutions specifically tailored for each client while adhering to specific IT industry guidelines and market trends so that we always stay ahead of our competitors .

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!