• Handle walk-in customer queries / complaints and ensure timely resolution of their complaints.
  • Handle all HFC (Hold for collection) shipments and coordinate with Operations department to ensure smooth delivery over the center.
  • Liaise with multiple stakeholders to address issues pertaining to undelivered shipments / pending cases, raised by walk-in customers.
  • Ensure follow-up on complaints / pending cases and update their remarks in CRM when and as required.
  • Responsible for closing the loop of complaints to save customer experience.
  • Preparation of daily activity report of Customer Facilitation Center and its submission to the line manager.
  • Understand and implement the customer care policies & procedures in practice and spirit.
  • Maintaining professionalism at all times and dealing customers empathetically, for a better customer experience.

Job Requirement:

  • Presentable personality with Good communication skills
  • Knowledge of Courier & Logistics Industry
  • Customer centricity
  • Problem-Solving Skills
  • Proficiency in MS-Office

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال ((Preferably Customer facing role))
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱۵, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۴, ۲۰۲۱

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Representative

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

EFU Life Assurance Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Care Officer

United Bank Limited (UBL), ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
فروری ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!