About The Job

As a Customer Support Executive, you will serve as the first point of contact for issues and queries about  “AT Tech” Products. We expect you to provide world class customer experience by working closely with our technical team to provide timely and efficient solutions to our customers.

This job is Islamabad (Bahria Town, Phase-4) based and Only for Females.

Responsibilities

  • Email, Chat and Voice Support - Answer inbound inquiries coming through AT tech support line, live chat feature or support email address during GMT business hours
  • Analyse and collect customer support requests and bugs and consult with the product and engineering teams to address these issues

Qualifications

  • 2-3 years in customer service
  • Excellent verbal and written communications skills
  • Native or bilingual spoken and written English skills
  • Technical knowledge /CS/IT Background.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
BSC
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال (Adequate hearing and verbal abilities to communicate effectively)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۲۹, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۴, ۲۰۱۹

AT Tech

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

ppAt Technologies /p/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cyber Imaging, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Gss Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!