• Handle customer complaints, offer suitable solutions and alternatives within the time limits, and make sure the problem is fixed by following up.
  • Keep track of how you talk to customers, take care of their accounts, and file papers.
  • Follow the rules, processes, and policies for communication.
  • Go the extra mile to keep people interested.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۰, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۹, ۲۰۲۳
Diversity Inclusion:
We value diversity of our employees. All qualified applicants will receive fair consideration without regard to genders or socio-economic backgrounds.

Atrium Solutions

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - لاہور

pAtrium Solutions Pvt Ltd/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!