Responsibilities:

1.       Construct workflows for Sale processes.

2.       Conduct research and analysis to support strategic and business planning.

3.       Interpret and evaluate research data and develop integrated business analyses.

4.       Work with management to identify business needs, challenges and opportunities.

5.       Identify and develop new business opportunities for company growth.

6.       Develop action plans to overcome business challenges.

7.       Determine the business roadmap and provide support for future planning.

8.       Recommend new techniques and technologies to achieve business goals, improve current flows such as onboarding clients.

9.       Maintain clear and complete knowledge of business operations and procedures.

 

Experience:

 

1.       Have a bachelor’s or master’s degree in the relevant field of study or have equivalent work experience (1-3 yrs minimum).

2.       Detail oriented, analytical and inquisitive.

3.       Excellent written expression.

4.       Extremely well organized with a strong sense of time management.

Ability to work independently and in a team

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰٦, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۵, ۲۰۱۸

AugmentCare Technologies (Pvt) Ltd

صحت کی نگہداشت / ہسپتال / طبی · 11-50 ملازمین - لاہور

'

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!