Job Responsiblities :

Business processors embedded to the application as customizations

1. Customer complaints management & receive and respond to customer emails via CRM

2. Customer 360 view (account info , transactions , MIS & demographics etc;)

3. Customer documents view by connecting to DMS Synergy via API calls

4. Issuance, activation and disablement of online banking (FCDB) tokens

5. Bulk transaction upload to Core banking application FCUBS (FT upload & GEFU upload)

6. KYC risk calculator

7. Operations workflows (Approx. 9 WF’s)

List of interfaces

1. To exchange servers to pull and push emails to and from customer service mailbox

2. To Core banking application FCUBS for bulk uploads via a ODBC connection

3. To Core banking application FCUBS via API calls to check account status and balances

4. To Local data warehouse through bunch of SSIS packages to load customer & account info to CRM DB

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
4 سال - 7 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۲, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۳۱, ۲۰۲۱

Avanza Solutions

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 301-600 ملازمین - اسلام آباد, کراچی, لاہور

Avanza Solutions is a global software solutions provider specializing in e-Business and e-Banking solutions, Enterprise Application Services, Infrastructure Management, and Quality Services. Avanza serves clients worldwide, through a cross-section of industries, with specific concentration in the banking, financial, and government sectors. Our business philosophy is founded on the importance of relationships and a persistent search for greater accomplishments.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!