Responsible for acting as a liaison between our customers and the respective client. Helps via Chat and/or Email to the customers with their questions, issues, new orders, service delivery requirements, billing, and any other query. Escalate to the relevant teams internally and/or externally.

Responsibilities

  • Manage large amount of inbound emails/ chats
  • Identify and assess customers’ issues and resolve them within the SLA
  • Build sustainable relationships and trust with customers through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
  • Follow communication procedures, guidelines, and policies
  • Co-ordinate and actively work with restaurants to ensure the seamless customer experience
  • Go the extra mile to assist customers
  • Punctuality: Strict adherence to the roster

Requirements

  •   Track record of over-achieving quota
  •   Strong phone contact handling skills and active listening
  •   Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
  •   Excellent communication and presentation skills
  •   Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
23 - 34 سال
کم از کم تعلیم:
نان میٹرک
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۷, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱٦, ۲۰۲۰

Ave Corporation

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

Ave Corporation is Australian based company  specialized in working on SaaS products.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Talk Agent, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cyber Imaging, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Gss Ltd, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!