• Maintaining a positive, empathetic and professional attitude toward customers at all times.
  • Responding promptly to customer inquiries
  • Communicating with customers through various channels (ebay/Amazon/Text/Email)
  • Acknowledging and resolving customer complaints.
  • Knowing our products inside and out so that you can answer questions.
  • Processing orders, forms, applications, and requests.
  • Keeping records of customer interactions, transactions, comments and complaints.
  • Communicating and coordinating with colleagues as necessary
  • Providing feedback on the efficiency of the customer service process.
  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
  • Good English Communication Skills
  • Contacting eBay and Amazon customer service to optimise account health by dealing with account defects, late delivery rates and negative feedback

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
6 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
نان میٹرک
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۵, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۴, ۲۰۲۱

BGM Bargains Ltd

پرچون · 1-10 ملازمین - اسلام آباد, کراچی, لاہور

pLove A Deal Ltd/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!