• Managing incoming calls and customer service inquiries
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution.
  • Keep records of customer calls, E-mails, Text messages , Whatsapp messages
  • Co-coordinating daily deliveries with production manager and send order ids to accountant for booking and invoices.
  • Managing Inventory on website(s)
  • Update Customers about their order status (In-process Delayed, Shipped, Delivered, Returned)
  • Provide Returns/Exchange solution to customers (Update XLS sheets and dashboard)
  • Co-coordinating daily deliveries with production manager.
  • Identifying and assessing customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customers through open and interactive communication
  • Follow-up on orders from production till delivery

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
عمر:
25 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
ایک سال سے کم - 8 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲٦, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲٦, ۲۰۲۳

Work Environment

Supervisor’s gender:
Male
Percentage of female coworkers:
0%

Brisk

ملبوسات / کپڑے · 1-10 ملازمین - لاہور

Brisk

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Executive

FDS Communications, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

Taxol Services, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Landlord Certification, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!