• Handling benefits request investigations submitted in the queue on the web portal, which may also include, but are not limited to, various inquiries for informative direction.
  • Obtaining each case’s medical benefits with acknowledgment of the appropriate procedure/diagnosis codes as per the requested or prescribed drug.
  • The Call Center Executive is expected to check all the information on the script before making calls to the Insurance Plans, such as; ICD‐10 diagnosis codes, physician practice notes, and the whole script.
  • The Call Center Executive is expected to represent the organization professionally at all times.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۹, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۸, ۲۰۲۲

BSM Developers

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 201-300 ملازمین - کراچی

BSM Developers

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Executive

Atrium Solutions Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
دسمبر ۰٦, ۲۰۲۲ شائع ہوئی

Call Center Executive

Atrium Solutions Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
دسمبر ۰۱, ۲۰۲۲ شائع ہوئی

Call Center Executive

Atrium Solutions Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
نومبر ۳۰, ۲۰۲۲ شائع ہوئی

Call Center Executive

Mir Tech, لاہور, پاکستان
نومبر ۱٦, ۲۰۲۲ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!