Responsibilities:

  • Handling Inbound Calls
  • Responding promptly to customer inquiries.
  • Knowing our products inside and out so that you can answer questions.
  • Answering questions about products or the company
  • Keeping records of customer interactions, transactions, comments and complaints.
  • Providing feedback on the efficiency of the customer service process
  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.

Skills Required:

  • Ability to stay calm when customers are stressed or upset.
  • Comfortable using computers.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۰۴, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۰۳, ۲۰۱۹

Bykea Technologies Pvt Ltd

سفر / سیاحت / ذرائعِ نقل و حمل · 260 ملازمین - کراچی, لاہور, راولپنڈی

Bykea is a hyper-local marketplace running on a network of motorcycles. We are a group of hard workers growing to become experts of the transport, logistics, and financial industry. Following the vision of empowering millions to connect, communicate and trade, Bykea now provides utility to over 2 million registered users in Karachi, Lahore and Rawalpindi. We thrive to build a company which will leave behind an impact and a legacy in Pakistan.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Hornfels, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive - Domestic

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!