• Manage and respond to client queries via inbound phone calls, emails, texts, and inform customers on issue resolution.
  • Inform senior analysts on escalations and engage appropriate personnel to determine and arrive at resolutions.
  • Engage in special projects to better service and product quality and enhance client satisfaction.
  • Define and evaluate the requirements of end-users to develop technical solutions.
  • Communicate with senior management periodically on client implementation status updates.
  • Inform issue status to the client base and manage their expectations.
  • Update client regularly on current issues for procuring additional information.
  • Coordinate with other departments to resolve client issues.
  • Develop product working knowledge.
  • Responsible for establishing successful relationships with internal departments.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۸, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۷, ۲۰۲۱

Cabiz Internaitonal

بی پی او · 1-10 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Client Success Analyst

MTBC, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!