We are looking for Chat Specialist for an E-Commerce company.

Responsibilities

  • Assist customers with their items purchased through the e-commerce website
  • Deliver a class apart customer experience as measured by performance objectives and maintain the core values of our client
  • Maintain swift responses to customers through email and/or chat
  • Maintain a level of service through dealing with customers in a friendly, efficient, and an attentive manner
  • Document each customer query as well as the resulting solution
  • Provide alternatives to products/items, which are not available on the e-commerce website
  • Follow standard processes and procedures when it comes to providing resolutions
  • Stay up to date with the latest updates on system information and process changes
  • Able to deal with objections and handle customer pushbacks

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulshan-e-Iqbal, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 28 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
تجربہ:
ایک سال سے کم - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۵, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۴, ۲۰۲۱

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Specialist

SHJ International, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Specialist

Resource Linked, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

Stitched Identity, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

Quickence Int, لاہور, پاکستان
اپریل ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!