• Take customer calls and provide accurate, satisfactory answers to their queries and concerns

• De-escalate situations involving dissatisfied customers, offering patient/excellent assistance and support

• Guide customer through troubleshooting, navigating the CRM/DASHBOARD or using the products or services

• Review customer accounts, providing updates and information about Order status ,Order billing, warranties and other account items

• Collaborate with other call center professionals to improve customer service

• Handling and resolving customer complaints regarding product sales to customer service problems.

• Processing orders, and applications requested by the customers.

• Identifying, escalating priority issues, and reporting to the high-level management.

• Completing call notes and call reports as necessary and updating them in the CRM/ Order dashboard

• Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.

• Other duties as assigned by Supervisor.

• Meeting daily contact center KPIs

• Working hours for this job will be 9 hours 6 days a week in any shift, i.e. morning or evening.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
6 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۰, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۰۹, ۲۰۲۱

Cheetay Logistics (Pvt.) Ltd.

تقسیم اور رسد · 540 ملازمین - لاہور

Cheetay is an NOW-Commerce marketplace platform that has been one of the biggest disruption forces of the Pakistani market. Cheetay has multiple verticals including Grocery, Food, Pharma and Dairy. Our Grocery Operations span 5 dark stores across Lahore. Food, Grocery, Pharma..... kya chahiye?

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Team Lead - Contact Center

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!