Citadel Healthcare Services is looking for a customer support executive, candidates with Medical front desk (Inbound) experience with excellent communication are encouraged to apply.

Responsibilities:

  1. Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward patients & care coordinators at all times.

  2. Responding promptly to patients & care coordinators inquiries.

  3. Communicating with patients & care coordinators through various channels.

  4. Acknowledging and resolving patients & care coordinators complaints.

  5. Knowing our practice inside and out so that you can answer questions.

  6. Keeping records of patients & care coordinators interactions, comments, and complaints.

  7. Communicating and coordinating with colleagues as necessary.

  8. Providing feedback on the efficiency of the patients & care coordinators service process.

  9. Ensure patients & care coordinators satisfaction and provide professional customer support.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۱, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۱, ۲۰۲۲

Citadel Healthcare Services (Private) Limited

صحت کی نگہداشت / ہسپتال / طبی · 51-100 ملازمین - کراچی

pCitadel Health Care Management/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Executive

Mindstorm Communications LLP, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

FDS Communications, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative (CSR)

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!