• Maintain updated knowledge of all company products and services in order to provide adequate education to customers
  • Provide information and instructions about relevant products and services
  • Make product and service suggestions to meet the customer’s specific needs
  • Field incoming phone calls and respond to phone messages from customers
  • Promptly respond to customer questions submitted via email or our website
  • Answer customer questions and provide information to resolve any issues
  • Process orders and returns
  • Obtain necessary information from customers to adequately follow up
  • Document important customer information for future reference
  • Collect and record customer feedback and information, and share that with appropriate departments and team members

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
1 سال - 3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱۸, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۷, ۲۰۱۹

C&M Ventures

پرچون · 101-200 ملازمین - کراچی

Retail Chain

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Foods Inn, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Landlord Certification, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Paramount Leading Group, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!