CSR’s will be responsible for responding to queries and concerns from USA clients. The executives should not be robotic and should know how to tackle digital audiences. Must be able to manage time and high-pressure situations. Not just this, the individual must know how to deal with customers on calls, live chat, and emails.

Shift Timing:

5:00 pm till 2:00 am 

Location:

Garden Town Lahore 

Responsibilities:

  • Daily task is to respond to digital audiences across identified digital platforms.
  • Individuals must provide prompt responses to questions and should not delay or miss anything.
  • Monitor sentiments and identify loopholes.
  • Compilation of data and numbers to provide input into the further development of the client’s social media strategy.
  • •Answer calls professionally and provides information about products and services.
  • Maintain healthy relationships with existing customers
  • Excellent communication skills in English.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۳, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۳۰, ۲۰۲۳

CoreTech Systems Pvt. Ltd.

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

We deal with Data Entry/ Customer Support/ Digital Marketing Projects. Working since last 6 years on multiple USA based projects.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Crystal Fox, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!