• Answering calls of clients/customers to learn about and address their needs, complaints, or other issues with products or services.
  • Responding efficiently and accurately to callers, explaining possible solutions, and ensuring that customer feel supported and valued.
  • Engaging in active listening with callers, confirming or clarifying information and diffusing angry clients, as needed.
  • Work closely with other team members based on trust and reliability.
  • Exceptional customer service, active listening, and verbal and written communication skills, professional phone voice.
  • Better understanding of company products and services
  • Must be able to handle computer proficiently along with strong typing skills.
  • Good Time Management skills between calls so that every caller could be addressed without exceptional waiting time,
  • Must be fluent in Urdu and English Language.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 5 سال (Experience at same capacity with leading call center will be given preference)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۹, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۱۸, ۲۰۱۹

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Officer / Dispatcher

All Sydney Tow Truck, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Assistant Manager Customer Services

The Grand City, فیصل آباد, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Pragmatic Services Pvt Ltd, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Consultant (L1)

Contour Software, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۲, ۲۰۲۳ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!