اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

Responsibilities:

  • Manage large amounts of incoming calls of customers.
  • Generate sales leads.
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction.
  • Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools.
  • Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas.
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents.
  • Follow communication procedures, guidelines and policies.
  • Take the extra mile to engage customers.

Requirements

  • Proven customer support managerial experience of minimum 3-4 years with a renowned multinational.
  • Track record of over-achieving quota.
  • Strong phone contact handling skills and active listening.
  • Familiarity with CRM systems and practices.
  • Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.
  • Excellent communication and presentation skills.
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.
  • Minimum A-Level certification or Bachelor’s degree in any discipline.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Sales and Marketing
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۲۷, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۲۷, ۲۰۲۱
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Manager

خفیہ , اسلام آباد, پاکستان
مئی ۰۸, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Support Manager

خفیہ , اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Forward Thinker IT Services SMC Pvt Ltd, فیصل آباد, پاکستان
مئی ۱۲, ۲۰۲۱ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Grab Tech Solutions, کراچی, پاکستان
مئی ۱۱, ۲۰۲۱ شائع ہوئی
تمام دیکھیں