Your tasks will be to take responsibility and drive all activities related to Customer Service, including: 

·         Ensuring quality and consistency of customer relations

·         Reporting on the Customer Service KPIs.

·         Scaling the team and processes to support the growth of the Company

·         Recruiting adequate profiles to join the team

·   Setting the guidelines on how agents should assist in selling processes for our customers and generating additional sales

·       Coordinating with other departments to obtain information needed by customers when browsing our website during store discovery, while ordering and checking out.

·         Setting the guidelines and training agents on how to manage the after sales process.

·         Handling special requests and complaints of customers.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
سربراہ شعبہ
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۴, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۳, ۲۰۲۲

Dawaai Private Limited

صحت و تندرستی · 11-50 ملازمین - کراچی

We are Pakistan's eHealth startup focussing on providing authentic and genuine consumer health items at doorstep.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Assistant Manager Customer Services

The Grand City, فیصل آباد, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Officer

Frispy Crispy, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Officer / Dispatcher

All Sydney Tow Truck, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Prime Line Tech, اسلام آباد, پاکستان
مارچ ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!