Job Description:  

1. Acquire a thorough understanding of customers needs and requirements

2. Expand relationship with customers by proposing them multiple services through calls, chats and emails

3. Serve as the link of communication between key customers and internal team

4. Play an integral part in generating new sales through any source of communication and try to retain them5. Proper use of CRM and update information

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۰۳, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۰۲, ۲۰۱۸

Development Logix

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

We’re a creative branding agency and digital services provider, to enhance brand with the help of remarkable marketing strategies by using brilliant designs and technology

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Executive

Star Global Inc, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Executive

iRecruit-360, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Executive

Atrium Solutions, لاہور, پاکستان
مارچ ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Executive

AIM Organization, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!