Job Description:  

1. Good communication skills and multitasking

2. Acquire a thorough understanding of customers needs and requirements

3. Expand relationship with customers by proposing them multiple services through calls, chats and emails

4. Serve as the link of communication between key customers and internal team

5. Play an integral part in generating new sales through any source of communication and try to retain them

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۱, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۰۸, ۲۰۱۹

Development Logix

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

We’re a creative branding agency and digital services provider, to enhance brand with the help of remarkable marketing strategies by using brilliant designs and technology

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative (CSR)

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Homazing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Tech Zync, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!