This role is crucial in ensuring a world-class service and the satisfaction of our clients.

  • You will be solely responsible for the management of customer service of 4 websites. 
  • You will manage and resolve customer queries from different channels, mainly emails and phone calls live chat, providing a timely, first contact resolution where possible. 
  • You will also liaise with our partners and process the orders on a daily basis, you will also manage the courier logistics of the website and maintain the stock level across the 4 websites.

 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال (Customer Service: 2 years)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲۸, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۸, ۲۰۲۱

Digital Cog Web Solutions

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - راولپنڈی

IT

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Deputy Manager Customer Service

Pakistan Single Window, کراچی, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Paramount Leading Group, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Foods Inn, کراچی, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Plan Lab Solutions, لاہور, پاکستان
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!