• Must have 5 years experience on USA/UK based campaigns.
  • Training coaching and leading call center representatives as they provide support for customers.
  • Answering representatives questions, guiding them through difficult calls or issues.
  • Leading team meetings, asking questions to better understand the calls representatives and receiving, educating and coach workers regarding processes and practices and explain expectations to employees.
  • Preparing reports and analyzing call center data to improve processes, ensure resources and properly allocated and maximize efficiency and customer satisfaction.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۲۷, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۲٦, ۲۰۲۱

Digitech Outsourcing Solution PVT LTD

بی پی او · 101-200 ملازمین - لاہور

We are a BPO company providing Call Center BPO services to clients around the world.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!