1. Creates and maintains onboarding schedules in concert with organizational needs and instructor training/availability.

  2. To create periods of instruction and evaluations to determine learning success for onboarding programs.

  3. Identifies and implements onboarding and staffing opportunities.

  4. Coordinates facility utilization and responds to customer needs.

  5. Monitors technology resources and suggests improvements as needed.

  6. Identifies new Associate competencies via onboarding assessments and recommends Section assignments as a result. Further monitors new Associate assignments to ensure proper alignment with organizational objectives.

  7. Stays abreast of instructional techniques that achieve both behavioral and results-level learning milestones.

  8. Collects analyses and reports training data. Identifies relevant data correlations to maintain program success and initiate improvements where applicable.


 

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
3 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۱٦, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جون ۱٦, ۲۰۲۲

Digitech Outsourcing Solution PVT LTD

بی پی او · 101-200 ملازمین - لاہور

We are a BPO company providing Call Center BPO services to clients around the world.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Trainer

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!