The main duties and responsibilities are as follows;

  • Generating sales and reaching potential clients.
  • Facilitating communication between company and stakeholders/ vendors.
  • Acting as the main point of contact for excisting clients.
  • Liasing and Managing Sales representatives of company working in International market.
  • Managing enthusiastically the sales core tasks.
  • Resolving any customer issues in a timely manner.

Skills / Competencies Required:

  • Fluency in English (both verbal and written) is mandatory.
  • 2 year’s administrative experience, ideally within a busy office environment.
  • Experience in Accounting or Sales will be considered a plus.
  • A high level of proficiency in Microsoft Office, especially in Excel is essential.
  • Excellent Organizational and time management skills.
  • Able to sustain and excel in pressure building environment.
  • Minimum Bachelor's degree.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
Sales and Marketing
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۱۹, ۲۰۲۰
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۱۸, ۲۰۲۰

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!