• Manage large amounts of incoming phone calls
  • Generate sales leads
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
  • Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Take the extra mile to engage customers.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
14 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
ڈگری کا عنوان:
English Literature/ HR/ Management/BAF/MBA/BBA/CMA
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۵, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۵, ۲۰۲۲

Eagle Star Communication

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - لاہور

.........

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Telesales Executive

Together., لاہور, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Telesales Executive

Oryx Logistics LLC, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Telesales Executive

Pioneer Enterprises, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Telesales Executive

Pods Marketing, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!