Customer care specialist will be keeping a strong followup with local customers, answer queries through call and emails, resolve issues with backend teams and ensure high customer satisfaction.

Title: Customer Support Lead

Scheduled: 9 am - 6 pm, 6 days a week.

  • Proficiency in English speaking (is a plus) and writing (mandatory)
  • Excellent communication skills overall.
  • Must display good empathy with customers to address their queries
  • Must have good skills to handle customer support through calls, live chat and emails.
  • Must be willing to get knowledge about products in order to handle customer complaints.
  • Experienced in MS Excel and Google Sheets is a plus
  • Must be flexible enough to work in different shift timings
  • 2-5 years of relevant experience

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
28 - 36 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
BBA
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
5 سال - 12 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۱, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۰, ۲۰۲۲

Easy2Employ

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - لاہور

Easy2Employ is a recruitment application that only automates your recruitment life cycle the way you want it but also improves the efficiency of recruitment team.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Assistant Manager Customer Support

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

iQualify UK, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Officer

I Gate Technologies, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Nexa Technologies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!