Responsibilities

  • Being the first point of troubleshooting customers when they reach out for assistance.
  • Resolving customer queries, questions, and complaints via live chat, email or phone
  • Helping new customers get up to speed quickly, triaging issues, and answering questions from potential customers.
  • Maintaining our internal knowledge base.
  • Communicating to customers primarily via phone and live chat.
  • Representing the voice of the customer to our In-House teams.
  • Helping our team identify where we can better meet the needs of our customers.
  • Collaborating with your teammates to troubleshoot complex problems

Skills

  • Must have experience in giving chat support to clients
  • Experienced in MS Excel and Google Sheets is a plus
  • Must be flexible enough to work in different shift timings
  • 2-5 years of relevant experience

Shifts: Night and morning shifts

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
1 سال - 4 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۱۰, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۰۹, ۲۰۲۱

Easy2Employ

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - لاہور

Easy2Employ is a recruitment application that only automates your recruitment life cycle the way you want it but also improves the efficiency of recruitment team.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

COMSATS Internet Services, اسلام آباد, پاکستان
اپریل ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Liberty Books Pvt Ltd, کراچی, پاکستان
اپریل ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Designed Automation, فیصل آباد, پاکستان
مارچ ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!