Build a good Rapport with Customers over the phone.

Answer Support Calls and Maintain the Records.

Respond promptly to customer inquiries.

Handle and resolve Customer Complaints.

Obtain and evaluate all relevant information to handle customer and service inquiries.

Follow up on customer interaction.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۱, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۰, ۲۰۱۸

Ebiz Consulting Services Pvt Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - لاہور

eBiz Consulting Services Pvt Ltd, is a Leading IT Company specialized in Oracle ERP, Oracle Database, Mobile Applications, Web Development, Desktop Applications, Hardware, Networking and IT Resource Outsourcing. eBiz is headquartered in Dubai, United Arab Emirates and Offshore office in Lahore, Pakistan

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!