• A professional approach in answering calls and provide information about products and services, taking input of issues and their redressal thereof.
  • Maintaining records of transactions and interactions.
  • Appropriate and timely follow-ups wherever required.
  • Escalate unresolved queries to respective departments for accurate redressal

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۴, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۳, ۲۰۱۹

Eccountant

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

Eccountant PVT LTD comprises of Eccountant ERP with a dynamic group of software developers, interface designers, database admins and quality assurance analysts. Although we all come from diverse backgrounds and we all have different skill sets, we get together as a team because we rely on each other’s experience to make Eccountant PVT LTD a perfect ERP software solution.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive - International

Talent Nexus, کراچی, پاکستان
مارچ ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Crystal Fox, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Clear Path Orthodontics (pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
مارچ ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!