اس نوکری کیلیۓ درخواست دیجیۓ

بند کریں

نوکری کی تفصیل

  • The job exists to respond and resolve queries and issues from the clients appropriately via recorded calls, while maintaining and improving relationships between the clients and the Company. 
  • To ensure that the calls are answered within the approved threshold time.
  • To communicate complaints and feedbacks of stakeholders to the relevant staff/department.
  • To generate customers’ interest in the services or products offered by the company.
  • To provide personalized customer service by responding to the needs of the customers.
  • To ensure feedback from the customer to further improve the customer services.

 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
محکمہ:
HR - Talent & Careers
نوکری کا مقام:
Defence Housing Authority, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
23 - 33 سال
تعلیم:
بیچلرز صرف
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 Year
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۱۷, ۲۰۱۹
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۷, ۲۰۱۹
کم معلومات دیکھئے نوکری کی مکمل تفصیلات پڑھیں

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

EFU Life Assurance Ltd - Head Office

انشورنس / تکافل - کراچی

pIn the early 30s, under the inspiration of the Quaid-e-Azam Mohammad Ali Jinnah, there began to appear signs of economic renaissance of the Muslims of India. Shipping, Airline, Banking and Insurance companies made their debut. In 1932 in Calcutta, Mr. Ghulam Mohammed, a far sighted man, who later b ...مزید پڑھیں

ملتی جلتی نوکریاں

International Call Centre Representative

Vital Communications, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۱۷, ۲۰۱۹ شائع ہوئی

Call Centre Representatives

TRAVELO TOURISM PVT LTD, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۱۴, ۲۰۱۹ شائع ہوئی