• Interaction with customers via leads generation, corresponding via chat and emails.
  • Handle customer queries with reference to their different requirements and services.
  • Coordinate with the management and other dept. As a medium
  • Ensure that customer feedback is given top priority at every step of the process.
  • Troubleshooting with consumer.
  • Assist in handling all customer complaints in relation to the service related.
  • Coordinate with filing team to ensure adherence to timelines and timely delivery of the service to the customer

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Johar Town, لاہور, پاکستان
جنس:
عورت
عمر:
20 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۱۷, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۱۷, ۲۰۲۲

Ejad Foundation

خدمات · 1-10 ملازمین - لاہور

.....

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Executive

Mindstorm Communications LLP, راولپنڈی, پاکستان
اپریل ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Executive

FDS Communications, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
اپریل ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

T XPERT, لاہور, پاکستان
اپریل ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Homazing, کراچی, پاکستان
اپریل ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!